Jump to content

SCS v32 Release Candidate (now Version 10) Available for Testing


Recommended Posts

Quote

The game crashed when I entered Diaytha's room in Sendai's enclave, AR6105. I bypassed this by consoling to the spectator beholder room and the rest of the maps were fine.

I have the same bug.  (on Rc6 and RC9).

Spoiler

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~BG2EETRANS/BG2EETRANS.TP2~ #0 #0 // Initialisation: v0.7.16.6
~BG2EETRANS\BG2EETRANSINSTALL.TP2~ #0 #1001 // Textes repris de BGII-ToB: v0.7.16.6
~BG2EETRANS\BG2EETRANSINSTALL.TP2~ #0 #1002 // Textes repris de BGEE: v0.7.16.6
~BG2EETRANS\BG2EETRANSINSTALL.TP2~ #0 #1003 // Ajout de la langue au menu + credits (BG2EE V2.0 et plus): v0.7.16.6
~BG2EETRANS\BG2EETRANSINSTALL.TP2~ #0 #1004 // Textes de BG2EE traduits et controles: v0.7.16.6
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #0 // Ascension: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #103 // Restored Bhaalspawn Powers by David Gaider: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #1 // Tougher Abazigal: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #2 // Demogorgon Originel (optionnel, ToB requis): 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #3 // Tougher Gromnir: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #4 // Tougher Illasera: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #5 // Tougher Yaga-Shura: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #104 // Extended Epilogues for original Bioware NPCs by shawne: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #105 // Extended Epilogues for additional Beamdog NPCs by shawne: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #101 // Ascension Core (ToB requis): 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #102 // Ascension Portraits - Balthazar by Cuv ( Alternate Design 😞 1.7.2
~ARTAPORT/ARTAPORT.TP2~ #0 #0 // Change portraits in BG2:EE: 2.0
~ARTAPORT/ARTAPORT.TP2~ #0 #4 // Add portraits for non-joinable NPCs in BG2:EE: 2.0
~ARTAPORT/ARTAPORT.TP2~ #0 #5 // Restore BG1:EE NPC portraits: 2.0
~ARTAPORT/ARTAPORT.TP2~ #0 #1180 // Add portrait for Edwina: 2.0
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #0 // Core Component: v0.73 alpha 2016022103
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #250 // Amelioration du Roi de la crypte, par Kensai Ryu: v0.73 alpha 2016022103
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #370 // Amelioration de la Couronne de Cuivre, par Kensai Ryu: v0.73 alpha 2016022103
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #410 // Les Monts de la Marche de Mike Barnes: v0.73 alpha 2016022103
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #450 // Trolls Rationalises: v0.73 alpha 2016022103
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #10 // Revisions par DrAzTiK du combat contre Tazok et DigDag: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #20 // Reequilibrage de certaines creatures generiques (orques et ogres): v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #30 // Reequilibrage de Tazok et de DigDag: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #40 // Rencontre avec Groumf et Bourrinos devant le donjon de Firkraag: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #50 // Rencontre avec Groumf et Bourrinos a Brynnlaw: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #60 // Rencontre avec Groumf et Bourrinos dans les tréfonds Obscurs: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #70 // Combat de Sarevok necrophage revisité: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #71 // Realocation du groupe de Samia dans le donjon se firkraag: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #72 // Musiques de combats: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #78 // DrAzTIK creatures: v4 beta
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #1 #2 // Restored Sounds: v8.4
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #1 #8 // Minor Restorations: v8.4
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #0 // Reactions d'Aerie, Anomen, Jaheira et Viconia aux Rencontres: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #1 // Tempetes et Eclairs, par berelinde (Seigneure des Tempêtes Ada, contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #2 // La Magie d'Aimi, par berelinde (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #3 // Les Doigts Agiles d'Anishai, par cmorgan: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #4 // Une Soiree en Compagnie d'Aran, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #5 // Les Desirs de Bjornin, par jastey (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #6 // La Tentation de Bodhi, par Kulyok (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #7 // A Franc-Marche avec la Maitresse de Guilde Busya, par magrat: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #8 // Le Cambion Joueur, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #9 // Les Dons de Chanelle, par cmorgan (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #10 // Une Nuit avec Coran, par magrat: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #11 // L'Epreuve de Cyric, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #12 // Un Rendez-Vous avec un Seigneur Pirate, par Kulyok (Desharik, contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #13 // La Dryade Esseulee, par Kulyok (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #14 // La Douceur d'Edwin, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #15 // Les Exploits d'Eldoth, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #16 // Une Romance avec Elhan, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #17 // Le Gros Gourdin de Firkraag: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #18 // Le Contrat de Gaelan, par Evaine Dian: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #19 // Une Promenade avec Garren Lancevent, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #20 // Haer'Dalis, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #21 // Le Coeur d'Hendak, par jastey: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #22 // Ilona, une Fille de Marchand, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #23 // Les Fascinations de Jarlaxle, par Catseye: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #24 // Une Nuit avec Lais a Imnesvale, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #25 // La Promesse de Laran, par berelinde (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #26 // Le Chant d'Amour de Logan, Lord Coprith, par Ajnos: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #27 // Mekrath et la Nymphologie, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #28 // Les Marchandises Speciales de Mira, par berelinde: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #29 // Le Retour de Noober, par cmorgan: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #30 // Rebecca la Bohemienne, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #31 // Renal Bloodscalp : une Dangereuse Affaire, par cmorgan (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #32 // La Specialite du Vieux Ribald, par Evaine Dian: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #33 // Sire Ryan Trawl, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #34 // Saemon, un Pirate, par Kulyok (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #35 // Le Reve de Sendai, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #36 // Sheri D'Avignon, la Barde, par cmorgan (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #37 // Solaufein et la Chambre des Plaisirs, par jastey: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #38 // La Recompense de Phaere, par berelinde (Talak, esclave sexuel, contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #39 // Recherches Magiques avec Teos, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #40 // Un Flirt avec Yoshimo, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #41 // Les Peurs d'Isabelle, par gertjanvh (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #42 // Au Secours d'Anne, par gertjanvh (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #43 // La Reine Ellesime, par Domi: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #44 // La Romance de Valygar, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #45 // Une Repetition avec Chandra, par Western Paladin: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #46 // Goldander Blackenrock : Apres la Fete, par magrat: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #47 // Une Conversation avc Viekang, par magrat: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #48 // Bravoure ou Folie ? par Aeryn (Sarevok, contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #49 // A Cause de la Lune, par Aeryn (Cernd): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #50 // La Confession de Cernick, par Cal Jones: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #51 // Romance avec Valygar - Trône de Bhaal, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #52 // Minsc prend un bain, par Thimblerig: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #53 // La Vanité de Nizidramanii'yt, par Thimblerig: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #54 // Un rendez-vous nocturne, par SisterVigilante: v12
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #0 // Interaction entre les PNJs plus developpee dans SoA: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #1 // Interaction Minsc/Aerie plus developpee dans ToB: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #2 // Dialogue "retrospectif" pour Imoen dans ToB: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #3 // Dialogue au reveil pour la romance d'Anomen (de David Gaider avec des ajouts de Kulyok): V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #4 // Revision des conflits entre PNJs: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #5 // Restitution de commentaires Aerie/Jaheira/Anomen dans l'Ombreterre: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #10 // Voulez-vous installer l'accelerateur de discussions ? Combien de temps souhaitez-vous entre deux discussions entre PNJs dans le jeu ? -> 45 minutes: V5.4
~ASSASSINATIONS/SETUP-ASSASSINATIONS.TP2~ #6 #0 // Mod Assassinations pour Baldur's Gate II: v12
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #6 // Alternative Harper/Xzar Plot: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #5 // Additional Shadow Thieves Content: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #7 // Extended Reynald Sequence: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #10 // Les Epreuves des Enfers Modifiees: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #11 // Oasis Amelioree II -> IO2 Dialogue & Combat Enhancement: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #17 // Further Slaver Involvement: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #19 // Nazariel The Lich: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #20 // Reward Negotiation: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #21 // Infernal Thievery: v3.3
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #0 // Spell Revisions: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #10 // Deva and Planetar Animations: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #20 // Cure Sleep Fix: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #30 // Mirror Image Fix: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #50 // Remove Disabled Spells from Spell Selection Screens: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #55 // Spell Deflection blocks AoE spells: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #60 // Update Spellbooks of Joinable NPCs: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #65 // Revised Warrior HLAs: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #0 // Item Revisions by Demivrgvs: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #0 // Mise a jour du Combat a deux armes pour les voleurs et les bardes: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #1 // Revisions des kits des voleurs: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #2 // Revisions des capacites de haut niveau du voleur: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #3 // Ajustements raciaux propres pour les capacites de voleur: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #4 // Revisions des kits des bardes: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #5 // Revisions des capacites de haut niveau des bardes: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #6 // Progression des sorts propre aux bardes: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #10 // Revisions des roublards -> Garder les potions par defaut et empecher leurs effets de se cumuler.: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #12 // Amelioration des Voleurs de l'Ombre: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #999 // Icones du style de BG2 pour le contenu de RR: v4.92
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1030 // Store Revisions: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1040 // Revised Armor -> With Movement Speed Penalties: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #3 // Allow Spellcasting in Armor -> With Casting Speed Penalties for Arcane Casters: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1101 // Allow Thieving Skills in Armor -> Stealth is Penalized by Armor and Shields: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #10 // Revised Shield Bonuses: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #17 // Weapon Changes: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1080 // Enchantment Doesn't Affect Speed Factor of Weapons: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #11 // Dual Wielding Changes for Light and Heavy Weapons: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #18 // Revised Backstabbing -> Thief-only Weapons: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1200 // Revised Critical Hit Aversion: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #12 // Items of Protection Can Be Worn with Magical Armor: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #16 // PnP Equipment for Druids -> Druids and Fighter/Druids: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1060 // Kensai Can Wear Bracers: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1070 // Thieves Can Use Wands: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #0 // Kit Revisions: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #100 // Revised Grandmastery: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #110 // Revised THAC0 tables: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #120 // Revised Saving Throws: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #130 // Revised XP Progression: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #140 // Revised Races: Beta 21
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #540 // Randomise the heads of the Flail of Ages: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #1300 // Randomise items -> Mode 2: Randomise with WeiDU. No items are lost: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5005 // Beholders have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5015 // Demi-liches have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5025 // Dragons have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5035 // Elementals have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5045 // Fiends have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5055 // Golems have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5065 // Master Brains have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5085 // Trolls have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #10210 // Duergar merchants: 7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #3505 // Wider selection of random scrolls: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #3580 // Restoration and Lesser Restoration spells heal ability-score damage: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4030 // Improved shapeshifting: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4100 // Improved NPC customisation and management: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4115 // Thieves assign skill points in multiples of five: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4150 // Allow the Cowled Wizards to detect spellcasting in most indoor, above-ground areas in Athkatla: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4160 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 10,000 gp: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4170 // Increase the price asked by Gaelan Bayle -> Gaelan wants 40,000 gold pieces: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4190 // Make Watchers' Keep accessible between SoA and ToB (warning: this will make it inaccessible until the end of SoA😞 v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4215 // Remove unrealistically helpful items from certain areas: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4218 // Remove unrealistically convenient ammunition from certain areas -> Remove all ammo from random containers: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4240 // Treat mages' and priests' High-Level Abilities as innate abilities rather than memorisable spells (each may be taken only once): v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4250 // Make spell sequencers and contingencies into innate abilities: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #5000 // Ease-of-use party AI: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #5900 // Initialise AI components (required for all tactical and AI components): v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6000 // Smarter general AI: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6010 // Better calls for help: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6030 // Smarter Mages: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6040 // Smarter Priests: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6100 // Potions for NPCs: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6200 // Improved Spiders: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6500 // Improved golems: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6510 // Improved fiends and celestials: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6540 // Smarter dragons: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6550 // Smarter beholders: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6560 // Smarter mind flayers: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6570 // Smarter githyanki: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6580 // Improved Vampires: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6590 // Smarter Throne of Bhaal final villain: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6800 // Smarter Illasera: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6810 // Smarter Gromnir: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6820 // Smarter Yaga-Shura: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6830 // Smarter Abazigal: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6840 // Give Ascension versions of Irenicus and Sendai SCS scripts and abilities: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6850 // Give Ascension demons SCS scripts and abilities: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8000 // Make the starting dungeon slightly harder: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8010 // Improved Shade Lord: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8020 // Spellcasting Demiliches: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8040 // Tie difficulty of level-dependent monster groupings to the difficulty slider: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8050 // Improved Random Encounters: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8060 // Improved de'Arnise Keep ("Tactics Remix"): v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8070 // Improved Unseeing Eye: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8100 // Improved battle with Irenicus in Spellhold: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8110 // Improved Sahuagin: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8120 // Improved Beholder hive (adapted from Quest Pack): v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8140 // Slightly Improved Drow: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8150 // Slightly Improved Watcher's Keep: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8160 // Improved Fire Giant temple: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8170 // Enhanced Sendai's Enclave: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8180 // Improved Abazigal's Lair: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8190 // Improved Minor Encounters: v32 RC9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #20 // Avatar de mage pour Imoen: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #50 // Script de changement d'avatar: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #60 // Animation des armes amelioree: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #130 // Mode pause dans tous les dialogues: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #140 // Correction du cri de Bouh: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #180 // Recipients uniques -> Corrections uniquement: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1010 // Davantage d'interjections: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1040 // Ameliorer les gardes d'Athkatla: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1080 // Ajouter des sacs de contenance: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1210 // Utiliser les vitesses de deplacement de BG1 (BETA): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1220 // Permettre a Cromwell d'ameliorer les objets de la Tour de Garde: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1330 // Les PNJ ne peuvent pas franchir les portes: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2170 // Lancement des sorts depuis les parchemins (et autres objets) au niveau du personnage: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2339 // Suppression de la limite de convocation pour les creatures normales: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2340 // Suppression de la limite de convocation des creatures celestes (Ardanis/GeN1e): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2510 // Parchemins de sort avec restriction de niveau (Angel): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2540 // Accelerer les quetes de forteresse du chateau d'Arnise: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2999 // Maximum de PV au niveau 1: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3000 // Davantage de points de vie a la montee de niveau -> Maximum: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3010 // Points de vie maximum pour les PNJs (the bigg) -> Pour toutes les creatures du jeu: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3020 // Identification de tous les objets: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3030 // Apprentissage des sorts assoupli -> 100% de chance d'apprendre un sort: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3040 // Sacs de contenance sans fond: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3080 // Augmenter la taille de la pile de munitions -> Empilement illimite des munitions: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3090 // Augmenter la limite d'empilement des gemmes et des bijoux -> Empilement illimite des gemmes et des bijoux: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3100 // Augmenter la limite d'empilement des potions -> Empilement illimite des potions: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3110 // Augmenter la limite d'empilement des parchemins -> Empilement illimite des parchemins: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3121 // Patch du bonheur (les PNJs du groupe ne se plaignent pas de la reputation) -> Les PNJs peuvent etre en colere a propos de la reputation mais ne partent jamais (Salk): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3123 // Les PNJs du groupe ne se battent pas: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3125 // Rendre heureux les personnages neutres lorsque la reputation est moyenne: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3141 // Cinematiques et reves des chapitres 1 et 2 acceleres -> Version moins stupide: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3160 // Conserver le butin de Drizzt et desactiver Malchor Harpell: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3170 // Pas d'avatar Elfe Noir sur le groupe en Ombre-Terre: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3176 // Accelerer/ralentir les romances: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3190 // Repos possible partout (Japheth): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3191 // Desactiver les interruptions du repos non-hostiles: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3210 // Minimum pour les stats (triche): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3277 // Armes de jet recuperables -> 100% de chance de recuperer apres une attaque reussie, contre les ennemis seulement: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3330 // Rendre les membres du groupe moins susceptibles de  mourir de facon permanente: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #4100 // Changer l'alignement de Korgan en "Neutre Mauvais": v8
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #101 // Empecher les morts-vivants squelettiques et desincarnes d'etre affectes par les attaques illithids devorant le cerveau: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #262 // Recompenses en XP alterees pour le crochetage de serrures, le desamorcage des pieges et l'apprentissage des sortileges -> Pas de recompenses en XP pour le crochetage de serrures, le desamorcage des pieges et l'apprentissage des sortileges: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #270 // Recompenses de quetes impartiales: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #220 // Script simple du voleur: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #230 // Script simple du Barde (chante Chant du Barde quand inactif): v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #239 // Script simple pour clerc/paladin: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #310 // Coloration distinctive des creatures: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #315 // Jeux de sons de créatures distincts: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #999 // Icones du style de BG2 pour le contenu d'aTweaks: v4.53
~TB#TWEAKS/TB#TWEAKS.TP2~ #0 #7500 // Gain stats as you level up -> 5 points for a full BGT game; nobody can advance over their racial maximum.: TB#Tweaks, V 2.61
~A7-AUTOHASTE/SETUP-A7-AUTOHASTE.TP2~ #0 #0 // Increase party movement speed outside combat -> By 50 percent: 1.0
~LIGHTINGPACK/SETUP-LIGHTINGPACK.TP2~ #0 #2 // Shader script files for lighting control -> Moderately increased contrast, brightness and gamma (recommended): v2.4
~A7NOEENPCS/SETUP-A7NOEENPCS.TP2~ #1 #1 // Modifier les NPJ des Editions Ameliorees -> Desactiver tous les PNJ: v3.5
~TRAP_OVERHAUL/TRAP_OVERHAUL.TP2~ #0 #5 // Trap Overhaul -> Fast Trap Detection: 0.01
~HIDDENGAMEPLAYOPTIONS/SETUP-HIDDENGAMEPLAYOPTIONS.TP2~ #1 #0 // Installer les options de jeu cachees -> Toutes les options disponibles: 2.2
~BART_TWEAKS/BART_TWEAKS.TP2~ #0 #0 // No Reputation Loss from Slayer Form (Cheat): Version 1.0
~BART_TWEAKS/BART_TWEAKS.TP2~ #0 #1 // Disable Random Treasures: Version 1.0
~BART_TWEAKS/BART_TWEAKS.TP2~ #0 #2 // Alternative Sorcerer Spell Progression: Version 1.0
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #79 // boucherie Irenicus: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #81 // Boucherie dans la forêt de tethyr: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #82 // Boucherie dans la sphere planétaire: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #83 // Boucherie dans Spellhold: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #84 // Boucherie dans dans le chateau de Nalia: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #85 // Boucherie dans les collines de lancevent: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #86 // Boucherie dans les collines d'Umar: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #87 // Boucherie dans trademeet: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #88 // Boucherie dans Sulanessallar: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #90 // Boucherie de Yaga Shura amélioré: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #91 // Boucherie dans le bosquet des druides: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #92 // Boucherie dans l'antre de l'oeil aveugle: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #93 // Boucherie dans l'antre de Bodhi (before underdark): v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #94 // Boucherie dans l'antre de Bodhi (after underdark): v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #95 // Boucherie dans la ville sahuagin: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #96 // 2 Boucheries araignées (Pai’Na entrance and leading to Temple of the Forgotten God—Amaunator 😞 v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #97 // Boucherie de squelettes (catacombes, umar temple entrance, spellhold): v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #98 // Davantage d'ennemis: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #99 // Cosmetic component: v4 beta
~XPMOD/SETUP-XPMOD.TP2~ #2 #1 // Reduction de l xp des creatures -> Reduire a 50%: 7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #0 #3030 // Protagonist can die: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #0 #4030 // Remove junk from global scripts: 1.7
~DERATS_AUTOREST/DERATS_AUTOREST.TP2~ #0 #0 // Comment le repos est-il simule ? -> En appuyant sur la touche D
~DERATS_AUTOREST/DERATS_AUTOREST.TP2~ #0 #4 // Choisissez la puissance du repos -> tous les sorts rendus + 3D8 pvs rendus + dissipation 100%
~SKIPCHATEAUIRENICUS/SETUP-SKIPCHATEAUIRENICUS.TP2~ #2 #0 // Esquiver le Donjon d'Irenicus: 3.0
~SKIPCHATEAUIRENICUS/SETUP-SKIPCHATEAUIRENICUS.TP2~ #2 #101 // Gerer les PNJs court-circuites -> Uniquement les PNJs originaux: 3.0
 

 

Edited by DrAzTiK
Link to post

General request: can people at least check the change log before reporting bugs on older RCs? That bug was fixed on RC10. (Ideally I’d like you to check if it can be reproduced on the latest RC, but I appreciate that’s not alway practical.)

Link to post
23 minutes ago, DavidW said:

General request: can people at least check the change log before reporting bugs on older RCs? That bug was fixed on RC10. (Ideally I’d like you to check if it can be reproduced on the latest RC, but I appreciate that’s not alway practical.)

*

3

Make a separate topic for each, problem solved. Look, THIS IS #", erhm sorry, 32 PAGES LONG thread. Darn. You aren't doing this as you intend in that post*. Aka, you weren't originally intending it this way, so you might want to fix that next time. But until then, you need to take it as is, for practical reasons.

You are even editing the original post without noting that it was edited ... no, the v32 RC10 is from 17 days ago, not from November 2018. I believe you could archive the "old" RC topics yourself, if you wanted it.

Edited by Jarno Mikkola
Link to post
21 minutes ago, DavidW said:

There is a change log on page 1; you don’t have to read the whole thread.

Which tells multiple things ... that can be taken multiple ways.

And yes, I understand your current blight, so ... please take this; make separate topics for NEXT RC. 

...as a suggestion, not a condemnation. You can copy the original post by editing it, and then posting it as a new topic.

Edited by Jarno Mikkola
Link to post
4 hours ago, DavidW said:

General request: can people at least check the change log before reporting bugs on older RCs? That bug was fixed on RC10. (Ideally I’d like you to check if it can be reproduced on the latest RC, but I appreciate that’s not alway practical.)

yep sorry I was not aware that this bug was fixed. ^^ I will try to test on RC10 when I have time but I am going to stop baldur a little bit maybe.

Link to post

I am sorry but I have find somes small bugs witch I think are not fixed yet, still on RC9, ascension and SRR

1- In my current game, Saladrex and the dragon in AR 3024 (FSdragon.cre) don't benefit from the boost HP.   

2- with ascension, Tamah  appears quite far from balthazar and she doesn't have a "call for help" script I think. So she stay very far from the fight.

3- maybe the small dragons in AR 6005 should also benefit from the boost HP. (DRAKE01 02 03 04)

3- some balors drop a flail+3 ( the ones in irenicus in hell final fight but not only)

4-  not a bug but enemies mages  seems to ofen cast true seing as a big  priority, even if no one of my party member are under improved invisibility

5- in AR 5202 (Nyalee's Hideaout), HGSLK02.cre (assassin skeleton) do not use invisibility potions.

6- breach bypass spell deflection /greater spell deflection and  spell trap.

And 2 big bug with ascension that is surely related with SCS 

7 -
- it is impossible to get access to the 3 pools in final battle, there is no bridge bettwen the big platform and the pools. So I have to do Ctrl+j to get access to the pools.
8-
-After Ctrl+j to all three pools , fighting demons at each one, and then grabbing the essence from each, nothing happens. My party justs sits there, no Melissan. Is there a variable or event I can instigate to push the story forward ? ( I copy/past from another player but I have exactly the same bug)
 

Humm any idea what could be the problem ? in the ascension forum, we suspect this bug can comes from SCS :

https://forums.beamdog.com/discussion/66702/ascension-for-bg2-ee/p5

my weidu.log

Spoiler

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~BG2EETRANS/BG2EETRANS.TP2~ #0 #0 // Initialisation: v0.7.16.6
~BG2EETRANS\BG2EETRANSINSTALL.TP2~ #0 #1001 // Textes repris de BGII-ToB: v0.7.16.6
~BG2EETRANS\BG2EETRANSINSTALL.TP2~ #0 #1002 // Textes repris de BGEE: v0.7.16.6
~BG2EETRANS\BG2EETRANSINSTALL.TP2~ #0 #1003 // Ajout de la langue au menu + credits (BG2EE V2.0 et plus): v0.7.16.6
~BG2EETRANS\BG2EETRANSINSTALL.TP2~ #0 #1004 // Textes de BG2EE traduits et controles: v0.7.16.6
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #0 // Ascension: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #103 // Restored Bhaalspawn Powers by David Gaider: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #1 // Tougher Abazigal: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #2 // Demogorgon Originel (optionnel, ToB requis): 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #3 // Tougher Gromnir: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #4 // Tougher Illasera: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #5 // Tougher Yaga-Shura: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #104 // Extended Epilogues for original Bioware NPCs by shawne: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #105 // Extended Epilogues for additional Beamdog NPCs by shawne: 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #101 // Ascension Core (ToB requis): 1.7.2
~ASCENSION/ASCENSION.TP2~ #2 #102 // Ascension Portraits - Balthazar by Cuv ( Alternate Design 😞 1.7.2
~ARTAPORT/ARTAPORT.TP2~ #0 #0 // Change portraits in BG2:EE: 2.0
~ARTAPORT/ARTAPORT.TP2~ #0 #4 // Add portraits for non-joinable NPCs in BG2:EE: 2.0
~ARTAPORT/ARTAPORT.TP2~ #0 #5 // Restore BG1:EE NPC portraits: 2.0
~ARTAPORT/ARTAPORT.TP2~ #0 #1180 // Add portrait for Edwina: 2.0
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #0 // Core Component: v0.73 alpha 2016022103
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #250 // Amelioration du Roi de la crypte, par Kensai Ryu: v0.73 alpha 2016022103
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #370 // Amelioration de la Couronne de Cuivre, par Kensai Ryu: v0.73 alpha 2016022103
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #410 // Les Monts de la Marche de Mike Barnes: v0.73 alpha 2016022103
~EETACT2/SETUP-EETACT2.TP2~ #3 #450 // Trolls Rationalises: v0.73 alpha 2016022103
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #10 // Revisions par DrAzTiK du combat contre Tazok et DigDag: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #20 // Reequilibrage de certaines creatures generiques (orques et ogres): v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #30 // Reequilibrage de Tazok et de DigDag: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #40 // Rencontre avec Groumf et Bourrinos devant le donjon de Firkraag: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #50 // Rencontre avec Groumf et Bourrinos a Brynnlaw: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #60 // Rencontre avec Groumf et Bourrinos dans les tréfonds Obscurs: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #70 // Combat de Sarevok necrophage revisité: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #71 // Realocation du groupe de Samia dans le donjon se firkraag: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #72 // Musiques de combats: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #78 // DrAzTIK creatures: v4 beta
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #1 #2 // Restored Sounds: v8.4
~ARESTORATIONP/ARESTORATIONP.TP2~ #1 #8 // Minor Restorations: v8.4
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #0 // Reactions d'Aerie, Anomen, Jaheira et Viconia aux Rencontres: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #1 // Tempetes et Eclairs, par berelinde (Seigneure des Tempêtes Ada, contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #2 // La Magie d'Aimi, par berelinde (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #3 // Les Doigts Agiles d'Anishai, par cmorgan: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #4 // Une Soiree en Compagnie d'Aran, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #5 // Les Desirs de Bjornin, par jastey (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #6 // La Tentation de Bodhi, par Kulyok (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #7 // A Franc-Marche avec la Maitresse de Guilde Busya, par magrat: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #8 // Le Cambion Joueur, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #9 // Les Dons de Chanelle, par cmorgan (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #10 // Une Nuit avec Coran, par magrat: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #11 // L'Epreuve de Cyric, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #12 // Un Rendez-Vous avec un Seigneur Pirate, par Kulyok (Desharik, contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #13 // La Dryade Esseulee, par Kulyok (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #14 // La Douceur d'Edwin, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #15 // Les Exploits d'Eldoth, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #16 // Une Romance avec Elhan, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #17 // Le Gros Gourdin de Firkraag: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #18 // Le Contrat de Gaelan, par Evaine Dian: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #19 // Une Promenade avec Garren Lancevent, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #20 // Haer'Dalis, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #21 // Le Coeur d'Hendak, par jastey: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #22 // Ilona, une Fille de Marchand, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #23 // Les Fascinations de Jarlaxle, par Catseye: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #24 // Une Nuit avec Lais a Imnesvale, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #25 // La Promesse de Laran, par berelinde (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #26 // Le Chant d'Amour de Logan, Lord Coprith, par Ajnos: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #27 // Mekrath et la Nymphologie, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #28 // Les Marchandises Speciales de Mira, par berelinde: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #29 // Le Retour de Noober, par cmorgan: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #30 // Rebecca la Bohemienne, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #31 // Renal Bloodscalp : une Dangereuse Affaire, par cmorgan (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #32 // La Specialite du Vieux Ribald, par Evaine Dian: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #33 // Sire Ryan Trawl, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #34 // Saemon, un Pirate, par Kulyok (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #35 // Le Reve de Sendai, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #36 // Sheri D'Avignon, la Barde, par cmorgan (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #37 // Solaufein et la Chambre des Plaisirs, par jastey: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #38 // La Recompense de Phaere, par berelinde (Talak, esclave sexuel, contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #39 // Recherches Magiques avec Teos, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #40 // Un Flirt avec Yoshimo, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #41 // Les Peurs d'Isabelle, par gertjanvh (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #42 // Au Secours d'Anne, par gertjanvh (contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #43 // La Reine Ellesime, par Domi: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #44 // La Romance de Valygar, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #45 // Une Repetition avec Chandra, par Western Paladin: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #46 // Goldander Blackenrock : Apres la Fete, par magrat: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #47 // Une Conversation avc Viekang, par magrat: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #48 // Bravoure ou Folie ? par Aeryn (Sarevok, contenu adulte): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #49 // A Cause de la Lune, par Aeryn (Cernd): v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #50 // La Confession de Cernick, par Cal Jones: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #51 // Romance avec Valygar - Trône de Bhaal, par Kulyok: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #52 // Minsc prend un bain, par Thimblerig: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #53 // La Vanité de Nizidramanii'yt, par Thimblerig: v12
~RE/SETUP-RE.TP2~ #2 #54 // Un rendez-vous nocturne, par SisterVigilante: v12
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #0 // Interaction entre les PNJs plus developpee dans SoA: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #1 // Interaction Minsc/Aerie plus developpee dans ToB: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #2 // Dialogue "retrospectif" pour Imoen dans ToB: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #3 // Dialogue au reveil pour la romance d'Anomen (de David Gaider avec des ajouts de Kulyok): V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #4 // Revision des conflits entre PNJs: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #5 // Restitution de commentaires Aerie/Jaheira/Anomen dans l'Ombreterre: V5.4
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #3 #10 // Voulez-vous installer l'accelerateur de discussions ? Combien de temps souhaitez-vous entre deux discussions entre PNJs dans le jeu ? -> 45 minutes: V5.4
~ASSASSINATIONS/SETUP-ASSASSINATIONS.TP2~ #6 #0 // Mod Assassinations pour Baldur's Gate II: v12
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #6 // Alternative Harper/Xzar Plot: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #5 // Additional Shadow Thieves Content: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #7 // Extended Reynald Sequence: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #10 // Les Epreuves des Enfers Modifiees: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #11 // Oasis Amelioree II -> IO2 Dialogue & Combat Enhancement: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #17 // Further Slaver Involvement: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #19 // Nazariel The Lich: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #20 // Reward Negotiation: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #3 #21 // Infernal Thievery: v3.3
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #0 // Spell Revisions: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #10 // Deva and Planetar Animations: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #20 // Cure Sleep Fix: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #30 // Mirror Image Fix: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #50 // Remove Disabled Spells from Spell Selection Screens: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #55 // Spell Deflection blocks AoE spells: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #60 // Update Spellbooks of Joinable NPCs: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #65 // Revised Warrior HLAs: v4 Beta 16 (Revised V1.1.0)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #0 // Item Revisions by Demivrgvs: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #0 // Mise a jour du Combat a deux armes pour les voleurs et les bardes: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #1 // Revisions des kits des voleurs: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #2 // Revisions des capacites de haut niveau du voleur: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #3 // Ajustements raciaux propres pour les capacites de voleur: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #4 // Revisions des kits des bardes: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #5 // Revisions des capacites de haut niveau des bardes: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #6 // Progression des sorts propre aux bardes: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #10 // Revisions des roublards -> Garder les potions par defaut et empecher leurs effets de se cumuler.: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #12 // Amelioration des Voleurs de l'Ombre: v4.92
~RR/SETUP-RR.TP2~ #1 #999 // Icones du style de BG2 pour le contenu de RR: v4.92
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1030 // Store Revisions: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1040 // Revised Armor -> With Movement Speed Penalties: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #3 // Allow Spellcasting in Armor -> With Casting Speed Penalties for Arcane Casters: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1101 // Allow Thieving Skills in Armor -> Stealth is Penalized by Armor and Shields: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #10 // Revised Shield Bonuses: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #17 // Weapon Changes: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1080 // Enchantment Doesn't Affect Speed Factor of Weapons: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #11 // Dual Wielding Changes for Light and Heavy Weapons: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #18 // Revised Backstabbing -> Thief-only Weapons: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1200 // Revised Critical Hit Aversion: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #12 // Items of Protection Can Be Worn with Magical Armor: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #16 // PnP Equipment for Druids -> Druids and Fighter/Druids: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1060 // Kensai Can Wear Bracers: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1070 // Thieves Can Use Wands: V4 Beta 10 (Revised 1.2.4)
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #0 // Kit Revisions: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #100 // Revised Grandmastery: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #110 // Revised THAC0 tables: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #120 // Revised Saving Throws: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #130 // Revised XP Progression: Beta 21
~KIT_REV/KIT_REV.TP2~ #0 #140 // Revised Races: Beta 21
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #540 // Randomise the heads of the Flail of Ages: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #1300 // Randomise items -> Mode 2: Randomise with WeiDU. No items are lost: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5005 // Beholders have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5015 // Demi-liches have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5025 // Dragons have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5035 // Elementals have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5045 // Fiends have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5055 // Golems have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5065 // Master Brains have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #5085 // Trolls have no items equipped: 7
~RANDOMISER/RANDOMISER.TP2~ #0 #10210 // Duergar merchants: 7
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #3505 // Wider selection of random scrolls: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #3580 // Restoration and Lesser Restoration spells heal ability-score damage: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4030 // Improved shapeshifting: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4100 // Improved NPC customisation and management: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4115 // Thieves assign skill points in multiples of five: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4150 // Allow the Cowled Wizards to detect spellcasting in most indoor, above-ground areas in Athkatla: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4160 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 10,000 gp: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4170 // Increase the price asked by Gaelan Bayle -> Gaelan wants 40,000 gold pieces: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4190 // Make Watchers' Keep accessible between SoA and ToB (warning: this will make it inaccessible until the end of SoA😞 v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4215 // Remove unrealistically helpful items from certain areas: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4218 // Remove unrealistically convenient ammunition from certain areas -> Remove all ammo from random containers: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4240 // Treat mages' and priests' High-Level Abilities as innate abilities rather than memorisable spells (each may be taken only once): v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #4250 // Make spell sequencers and contingencies into innate abilities: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #5000 // Ease-of-use party AI: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #5900 // Initialise AI components (required for all tactical and AI components): v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6000 // Smarter general AI: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6010 // Better calls for help: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6030 // Smarter Mages: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6040 // Smarter Priests: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6100 // Potions for NPCs: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6200 // Improved Spiders: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6500 // Improved golems: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6510 // Improved fiends and celestials: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6540 // Smarter dragons: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6550 // Smarter beholders: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6560 // Smarter mind flayers: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6570 // Smarter githyanki: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6580 // Improved Vampires: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6590 // Smarter Throne of Bhaal final villain: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6800 // Smarter Illasera: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6810 // Smarter Gromnir: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6820 // Smarter Yaga-Shura: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6830 // Smarter Abazigal: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6840 // Give Ascension versions of Irenicus and Sendai SCS scripts and abilities: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #6850 // Give Ascension demons SCS scripts and abilities: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8000 // Make the starting dungeon slightly harder: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8010 // Improved Shade Lord: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8020 // Spellcasting Demiliches: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8040 // Tie difficulty of level-dependent monster groupings to the difficulty slider: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8050 // Improved Random Encounters: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8060 // Improved de'Arnise Keep ("Tactics Remix"): v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8070 // Improved Unseeing Eye: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8100 // Improved battle with Irenicus in Spellhold: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8110 // Improved Sahuagin: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8120 // Improved Beholder hive (adapted from Quest Pack): v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8140 // Slightly Improved Drow: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8150 // Slightly Improved Watcher's Keep: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8160 // Improved Fire Giant temple: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8170 // Enhanced Sendai's Enclave: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8180 // Improved Abazigal's Lair: v32 RC9
~STRATAGEMS/SETUP-STRATAGEMS.TP2~ #0 #8190 // Improved Minor Encounters: v32 RC9
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #20 // Avatar de mage pour Imoen: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #50 // Script de changement d'avatar: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #60 // Animation des armes amelioree: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #130 // Mode pause dans tous les dialogues: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #140 // Correction du cri de Bouh: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #180 // Recipients uniques -> Corrections uniquement: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1010 // Davantage d'interjections: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1040 // Ameliorer les gardes d'Athkatla: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1080 // Ajouter des sacs de contenance: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1210 // Utiliser les vitesses de deplacement de BG1 (BETA): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1220 // Permettre a Cromwell d'ameliorer les objets de la Tour de Garde: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #1330 // Les PNJ ne peuvent pas franchir les portes: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2170 // Lancement des sorts depuis les parchemins (et autres objets) au niveau du personnage: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2339 // Suppression de la limite de convocation pour les creatures normales: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2340 // Suppression de la limite de convocation des creatures celestes (Ardanis/GeN1e): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2510 // Parchemins de sort avec restriction de niveau (Angel): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2540 // Accelerer les quetes de forteresse du chateau d'Arnise: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #2999 // Maximum de PV au niveau 1: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3000 // Davantage de points de vie a la montee de niveau -> Maximum: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3010 // Points de vie maximum pour les PNJs (the bigg) -> Pour toutes les creatures du jeu: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3020 // Identification de tous les objets: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3030 // Apprentissage des sorts assoupli -> 100% de chance d'apprendre un sort: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3040 // Sacs de contenance sans fond: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3080 // Augmenter la taille de la pile de munitions -> Empilement illimite des munitions: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3090 // Augmenter la limite d'empilement des gemmes et des bijoux -> Empilement illimite des gemmes et des bijoux: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3100 // Augmenter la limite d'empilement des potions -> Empilement illimite des potions: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3110 // Augmenter la limite d'empilement des parchemins -> Empilement illimite des parchemins: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3121 // Patch du bonheur (les PNJs du groupe ne se plaignent pas de la reputation) -> Les PNJs peuvent etre en colere a propos de la reputation mais ne partent jamais (Salk): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3123 // Les PNJs du groupe ne se battent pas: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3125 // Rendre heureux les personnages neutres lorsque la reputation est moyenne: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3141 // Cinematiques et reves des chapitres 1 et 2 acceleres -> Version moins stupide: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3160 // Conserver le butin de Drizzt et desactiver Malchor Harpell: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3170 // Pas d'avatar Elfe Noir sur le groupe en Ombre-Terre: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3176 // Accelerer/ralentir les romances: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3190 // Repos possible partout (Japheth): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3191 // Desactiver les interruptions du repos non-hostiles: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3210 // Minimum pour les stats (triche): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3277 // Armes de jet recuperables -> 100% de chance de recuperer apres une attaque reussie, contre les ennemis seulement: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #3330 // Rendre les membres du groupe moins susceptibles de  mourir de facon permanente: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #2 #4100 // Changer l'alignement de Korgan en "Neutre Mauvais": v8
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #101 // Empecher les morts-vivants squelettiques et desincarnes d'etre affectes par les attaques illithids devorant le cerveau: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #262 // Recompenses en XP alterees pour le crochetage de serrures, le desamorcage des pieges et l'apprentissage des sortileges -> Pas de recompenses en XP pour le crochetage de serrures, le desamorcage des pieges et l'apprentissage des sortileges: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #270 // Recompenses de quetes impartiales: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #220 // Script simple du voleur: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #230 // Script simple du Barde (chante Chant du Barde quand inactif): v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #239 // Script simple pour clerc/paladin: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #310 // Coloration distinctive des creatures: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #315 // Jeux de sons de créatures distincts: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #1 #999 // Icones du style de BG2 pour le contenu d'aTweaks: v4.53
~TB#TWEAKS/TB#TWEAKS.TP2~ #0 #7500 // Gain stats as you level up -> 5 points for a full BGT game; nobody can advance over their racial maximum.: TB#Tweaks, V 2.61
~A7-AUTOHASTE/SETUP-A7-AUTOHASTE.TP2~ #0 #0 // Increase party movement speed outside combat -> By 50 percent: 1.0
~LIGHTINGPACK/SETUP-LIGHTINGPACK.TP2~ #0 #2 // Shader script files for lighting control -> Moderately increased contrast, brightness and gamma (recommended): v2.4
~A7NOEENPCS/SETUP-A7NOEENPCS.TP2~ #1 #1 // Modifier les NPJ des Editions Ameliorees -> Desactiver tous les PNJ: v3.5
~TRAP_OVERHAUL/TRAP_OVERHAUL.TP2~ #0 #5 // Trap Overhaul -> Fast Trap Detection: 0.01
~HIDDENGAMEPLAYOPTIONS/SETUP-HIDDENGAMEPLAYOPTIONS.TP2~ #1 #0 // Installer les options de jeu cachees -> Toutes les options disponibles: 2.2
~BART_TWEAKS/BART_TWEAKS.TP2~ #0 #0 // No Reputation Loss from Slayer Form (Cheat): Version 1.0
~BART_TWEAKS/BART_TWEAKS.TP2~ #0 #1 // Disable Random Treasures: Version 1.0
~BART_TWEAKS/BART_TWEAKS.TP2~ #0 #2 // Alternative Sorcerer Spell Progression: Version 1.0
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #79 // boucherie Irenicus: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #81 // Boucherie dans la forêt de tethyr: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #82 // Boucherie dans la sphere planétaire: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #83 // Boucherie dans Spellhold: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #84 // Boucherie dans dans le chateau de Nalia: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #85 // Boucherie dans les collines de lancevent: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #86 // Boucherie dans les collines d'Umar: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #87 // Boucherie dans trademeet: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #88 // Boucherie dans Sulanessallar: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #90 // Boucherie de Yaga Shura amélioré: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #91 // Boucherie dans le bosquet des druides: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #92 // Boucherie dans l'antre de l'oeil aveugle: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #93 // Boucherie dans l'antre de Bodhi (before underdark): v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #94 // Boucherie dans l'antre de Bodhi (after underdark): v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #95 // Boucherie dans la ville sahuagin: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #96 // 2 Boucheries araignées (Pai’Na entrance and leading to Temple of the Forgotten God—Amaunator 😞 v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #97 // Boucherie de squelettes (catacombes, umar temple entrance, spellhold): v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #98 // Davantage d'ennemis: v4 beta
~BUTCHERY/BUTCHERY.TP2~ #1 #99 // Cosmetic component: v4 beta
~XPMOD/SETUP-XPMOD.TP2~ #2 #1 // Reduction de l xp des creatures -> Reduire a 50%: 7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #0 #3030 // Protagonist can die: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #0 #4030 // Remove junk from global scripts: 1.7
~DERATS_AUTOREST/DERATS_AUTOREST.TP2~ #0 #0 // Comment le repos est-il simule ? -> En appuyant sur la touche D
~DERATS_AUTOREST/DERATS_AUTOREST.TP2~ #0 #4 // Choisissez la puissance du repos -> tous les sorts rendus + 3D8 pvs rendus + dissipation 100%
~SKIPCHATEAUIRENICUS/SETUP-SKIPCHATEAUIRENICUS.TP2~ #2 #0 // Esquiver le Donjon d'Irenicus: 3.0
~SKIPCHATEAUIRENICUS/SETUP-SKIPCHATEAUIRENICUS.TP2~ #2 #101 // Gerer les PNJs court-circuites -> Uniquement les PNJs originaux: 3.0
 

 

Edited by DrAzTiK
Link to post

@DavidW

There is discussion that GUI overhauls should be installed early in the order nowadays so that mods such as yours can patch them properly.

Well, rc10 throws an error if installed after Lefreuts UI. I accidentally deleted the test folder before getting the message but it was the "initialise" component failing with an error about bams.

Link to post
12 hours ago, DavidW said:

I've updated RC10 to fix (I hope) the problem with Lefreut's UI; if someone could test it for me, that would be great.

Just tested (installing Lefreut's UI first, then SCS) and now it installs fine. And also the fine tune button is perfectly visible now too. Very nice!

Link to post

Really enjoying the use of clerics in this MOD, so many good ideas and approaches to be played.

I think the 7 eyes wizard spell's 'spell protection eye' is protecting vs beneficial spells, although could be intended.

Eg. Berserk>Mage: Seven Eyes self: Enrage Innate self: Dialog 'Spell defence eye spent'.

Really enjoying the new HP on the dragons - really makes it interesting.

I think that the summon insects of the acid dragon Nizidramanii'yt is not protected by fireshield (blue i tried), again dont know if thats as intended.

Thank you for an excellent MOD!

 

Edited by david76321
Link to post

Really great having all the new AI demons in the hell iranicus battle! So cool.

I think that if you summon some summons and run south straight into the fight away from the main action all the demons will eventually fight and kill each other than eventually kill Iranicus.

Of course it could be intended, maybe that you stand and fight roleplay wise.

Maybe the demons summoned may be similar to if you have used the lesser grimware book or otherwise?

I have a feeling its too much maybe but also possibly Irancus + demons maybe search for you with teleport? Thank you for such excellent demons and Iranicus when the player does stand and fight.

Had a really great time in Sudanessellar its really fun with all AI with the enemies.

I think the mage Suneer in the temple is not casting true sight vs sanctuary or invisibility.

Thank you for an excellent MOD.

Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...